رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه عید نوروز از ۲۰ بهمن ماه در استان اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال از ۲۰ بهمن ماه امسال لغایت ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ در سطح استان اردبیل اجرا خواهد شد.

او افزود: در این طرح نظارتی بازرسان سازمان صمت استان با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی بسیج در جهت نظارت بر بازار و چگونگی رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص پیشگیری از موج چهارم بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه در زمان‌های پیک کرونا بیشترین آسیب‌ها متوجه اصناف می‌شود می‌توان از تجارب گذشته در برقراری رفاه حال مردم و ثبات و آرامش در بازار برنامه‌های لازم را تدوین و اجرا کرد تا در ایام پایانی سال محدودیت‌های قبلی را اجرا نکنیم.

صادقی در خصوص آموزش اصناف نیز گفت: آموزش پرسنل اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر ضروری می‌باشد و تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی‌های کارشناسی شده وضعیت موجود بازار را بهبود داده ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان از سود جویی بعضی فرصت طلبان در باز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.