مجتمع گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ساحل بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجتمع گردشگری درسا با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، و مسئولان استانی در ساحل خلیج فارس افتتاح شد.

این مجتمع در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع در در بوستان شُغاب بوشهر ساخته شده که شامل ۲۰ کلبه اقامتی با ظرفیت ۸۰ نفر و امکانات تفریحی از جمله ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، قایق سواری و ... است.

مجتمع گردشگری در ساحل بوشهر افتتاح شد

 برای ساخت آن اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای۲۰ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

مجتمع گردشگری در ساحل بوشهر افتتاح شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شامگاه یکشنبه برای سفری دو روزه به بوشهر و شرکت در مراسم افتتاح چندین طرح این حوزه به مناسبت دهه فجر سفر کرده است.

مجتمع گردشگری در ساحل بوشهر افتتاح شد

موزه منطقه‌ای خلیج فارس امروز با حضور او به بهره برداری رسید.

او همچنین از بوستان ساحلی لیان بوشهر بازید کرد.

مجتمع گردشگری در ساحل بوشهر افتتاح شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین به مرکز تجاری، تفریحی و اقامتی بوشهر مال هم سر زد که با سرمایه‌گذاری ۸۰۰میلیارد ریال در حال ساخت است و فاز اول آن با پیش‌بینی انجام شده در مدت ۲۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مرکز سه فاز دارد که در فاز دوم آن از معماری بافت بندر بوشهر استفاده خواهد شد.

مرکز تجاری، تفریحی و اقامتی بوشهرمال، دارای گالری‌های مختلف نمایشگاهی، سالن‌های نمایش و پلاتو‌های تأتر، فروشگاه، میدان اجرای آیین‌های سنتی، شهربازی، هتل و باشگاه‌های ورزشی خواهد بود.

به گفته مدیر این طرح، پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال دیگر باید به میزان سرمایه‌گذاری اولیه این طرح اضافه شود و پیش‌بینی شده به‌طور مستقیم در این مرکز برای دو هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شود.

مونسان عصر امروز با حضور در بافت تاریخی بوشهر و بازدید از طرح گذر رفیعی رشیدی، بازارچه صنایع‌دستی مبارکی را افتتاح می‌کند.

او فردا در سفر به شهرستان کنگان، در مراسمی در هتل پترو جم این شهرستان، به‌صورت ویدئو‌کنفرانسی و متمرکز، با حضور رئیس‌جمهور هشت طرح میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را افتتاح می‌کند و عصر سه‌شنبه در آیین هتل چریف را افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.