رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام گفت: بیش از بیست تن روغن مایع وجامد یارانه ای در یکی از فروشگاه‌های تربت جام با همکاری دادستان شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد وحیدی مزینانی رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام با اشاره به کشف بیش از بیست تن روغن مایع وجامد یارانه‌ ای احتکار شده در تربت جام، گفت: طبق اخبار واصله از دستگاه نظارتی و پس از انجام تحقیقات دقیق اداره تعزیرات حکومتی و دادستان عمومی وانقلاب تربت جام فورا به انبار مذکور مراجعه و انواع روغن مایع وجامد کشف و توقیف گردید.

او افزود: مسئول واحد صنفی حدود ۷ تن از محموله مکشوفه را در انباری واقع در بلوار خلیج فارس پشت ترمینال و حدود ۱۲ تن دیگر را در واحد صنفی خود واقع در خیابان المهدی تخلیه  و از ثبت انبار خود در سامانه جامع انبار‌ها خودداری کرده بود.

رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام ادامه داد: فرد متخلف حدود ۳ تن از محموله را بدون هماهنگی با اداره صمت به فروش رسانده بود و با توجه به وضعیت بازار روغن و کمبود آن در کشور و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، تمامی محموله مکشوفه با حضور میدانی دادستان محترم و ریس اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت ونیروی انتظامی پس از تنظیم صورتجلسه وبادستور قضایی توقیف و منتقل گردید.

وحیدی مزینانی بیان کرد: واحد صنفی و انبار فرد متخلف تا اطلاع ثانوی پلمپ و پرونده متشکله برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او تصریح کرد: روغن‌های مکشوفه به زودی به دستور دادستان عمومی وانقلاب تربت جام با قیمت مصوب بین شهروندان گرامی تربت جام عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.