همایش بین‌المللی "بازاندیشی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز" یکشنبه شب با پیام آیت الله جوادی آملی در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، همایش بین‌المللی" بازاندیشی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز" ،یکشنبه شب با سخنرانی آیت الله جوادی آملی از مراجع معظم تقلید و شخصیت هایی از ۲۲ کشور جهان به صورت وبیناری در قم آغاز شد.

در این همایش که به مناسبت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مطهری و با هدف تبیین دیدگاه‌ها و نظریات این استاد شهید در ابعاد مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و معرفتی برگزار می‌شود، اساتید و صاحب نظران داخلی و خارجی سخنرانی خواهند کرد.

آیت اله جوادی آملی در پیام تصویری به این همایش با بیان این که استاد شهید مطهری  با بهره گیری از مبانی قرآن و عترت فعالیت‌های علمی ماندگاری به یاد گار گذاشت، گفت:بیش از یک ربع قرن از شهادت این استاد فرهیخته می‌گذرد و آثار علمی ایشان همواره در مجامع علمی مختلف مورد استفاده و تبادل نظر قرار می‌گرد.

خراسانی دبیر اجرایی همایش بین‌المللی "بازاندیشی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز" با اشاره به ارسال ۱۶۰ چکیده و ۱۰۰ اصل مقاله به دبیرخانه این همایش گفت: پس از ارزیابی علمی ۷۰مقاله به زبان فارسی، عربی و انگلیسی و از ۲۲کشور جهان پذیرفته شد.

او  افزود: بیش از ۴۰ شخصیت داخلی تاکنون برنامه‌های خود را برای پخش در این همایش آماده و ارسال کرده اند.

همایش بین‌المللی بازاندیشی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل امروز به صورت مجازی تا ۱۵ بهمن ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری به نشانی portal.motahari.ir از برنامه‌های این همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی  استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار