مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: همزمان با دهه فجر ۳۶ طرح بهسازی و بازسازی مسکن و ۱۰ طرح بهسازی روستایی با اعتبار نزدیک به ۴۴۹ میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطاالله زمانی با بیان این که همزمان با دهه فجر یک پروژه مسکن شهری و ۳۵ طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در ۳۶ شهرستان استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در مجموع ۷ هزار و ۲۸۴ واحد مسکن درقالب این ۳۶ طرح افتتاح می‌شود.

او با بیان این که این واحد‌های مسکونی با اعتباری بالغ بر ۴۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: ۵۰ درصد این اعتبار از محل خودیاری متقاضیان و ۵۰ درصد تسهیلات بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس عنوان کرد: در دهه فجر امسال در حوزه عمران شهری و روستایی نیز ۱۰ پروژه بهسازی روستایی در ۸ شهرستان مرودشت، لارستان، شیراز، سپیدان، داراب، خنج، خرمبید و جهرم به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان این که ۱۶۴۴ خانوار روستایی از این طرح‌ها بهره مند می‌شوند افزود: بیش از ۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است که ۲۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و مابقی اعتبارات استانی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.