سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان کرمان گفت: بهترین راه مقابله با کاهش آسیب‌های فضای مجازی، بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای و تولید محتوای مطلوب مطابق با ذائقه جوانان است.

محبوبه نژادزمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امروزه فناوری‌های جدید تغییرات زیادی را در سبک زندگی ما ایجاد کرده است، طوری که هرچه جلوتر می‌رویم، این تغییرات شدت می‌گیرد و متأسفانه تربیت نسل جوان را تحت تاثیر قرار داده است.

او با اعلام اینکه امروز شاهد اعتیاد اینترنتی جوانان در حوزه فضای مجازی هستیم، تصریح کرد: این امر بیشترین تأثیر را بر نوع ارتباطات بین فردی گذاشته و با الکترونیکی یا مجازی شدن ارتباطات، نوع محتوا هم باید تغییر کند.

نژادزمانی تأکید کرد: بیشترین دغدغه خانواده ها، تعارض ارزش‌های ایرانی و اسلامی در فضای مجازی است که لازم است در این راستا به جوانان آگاهی داد و سطح سواد رسانه‌ای خانواده‌ها و جوانان را افزایش داد و تولید محتوای مطلوب مطابق با ذائقه جوانان صورت گیرد.

او در بخش دیگری از سخنانش به تنظیم تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان با محوریت معاونت فرهنگی و امور جوانان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در خصوص تولید محتوای الکترونیکی در حوزه جوانان و خانواده به منظور تحکیم و بالندگی نسل جوان و خانواده و متناسب با نیاز‌ها و ذائقه جوانان و انتشار از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار