فرمانده سپاه ناحیه بناب و مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت:بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه فجر در شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب و مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های تدارک دیده شده با حضور اندک مردم و رعایت کامل  ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی به منظور گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که در ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستایی این شهرستان برگزار می‌شوند.

او با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال به جای راهپیمایی همایش خودرویی، موتورسواری و دوچرخه سواری انجام خواهد شد، از مسئولان شهرستان خواست با حضور ابواب جمعی و خودرو‌های اداری در این همایش باشکوه شرکت کنند.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بناب همچنین برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری نشست‌های گام دوم انقلاب، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افتتاح ۶ باب خانه محروم، اهدای ۱۶ فقره جهیزیه برای نوعروسان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.