عملیات اصلاح سه راهی قلعه سنگی با وجود وعده‌های مسئولان مدت هاست که بلاتکلیف مانده و مشکلاتی را برای تردد ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، فراهانی،معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قم در برنامه گفت و گوی خبری سیمای مرکز نور  در خصوص آخرین وضعیت عملیات اصلاحی سه راهی قلعه سنگی بخش مرکزی قم  گفت: به علت مشکلاتی که بر سر راهمان بود نتوانستیم این عملیات را در موعد مقرر به اتمام برسانیم و در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده مجوز‌های تامین مصالح این عملیات صادر و کارگاه اجرای این عملیات مجهز شده است و  تا یک ماه دیگر مسیر روگذر این سه راهی  بازگشایی می شود.


او افزود: در صورتی که شرایط جوی مناسب باشد زیرگذر سه راهی قلعه سنگی را تا یک ماه دیگر به اتمام می رسانیم تا تردد از سمت روستای پاجیان به سمت قم بدون هیچ مشکلی انجام شود.


عملیات ساخت سه راهی قلعه سنگی بخش مرکزی با وجود وعده‌های مسئولان، مدت هاست که بلاتکلیف مانده و مشکلاتی برای کسانی که از این مسیر تردد می کنند به وجود آورده است که در صورت تحقق وعده‌های  معاون مهندسی راه و شهرسازی این مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار