مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال زایی در قالب هدایت و راهبری شغلی به همت کمیته امداد طی ایام دهه فجر در استان کرمان به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از اجرای بیش از ۴۰ ویژه‌برنامه محوری به همت کارگروه همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ای برای بهره‌مندی محرومان از امکانات مختلف و نهضت خدمت‌رسانی فراهم کرده است.

او از افتتاح ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال زا در قالب هدایت و راهبری شغلی به همت این نهاد به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: ۹۱ دستگاه نیسان زامیاد و ۵۰ دستگاه تراکتور به مناسبت ایام دهه فجر تحویل مددجویان این استان خواهد شد.

صادقی با اشاره به افتتاح ۴۲ مرکز نیکوکاری تخصصی در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال و درمان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افتتاح و شروع طرح راهبری شغلی در روستای محروم پنگ بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب برای اشتغال اهالی این روستا از دیگر برنامه‌های این کارگروه به مناسبت دهه فجر است.

او از توزیع هزار سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و افزود: همچنین در ایام دهه فجر ۵۰۰ سری لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع خواهد شد.

صادقی بیان داشت: همچنین به مناسبت دهه فجر هزار فقره وام کارگشایی به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت خواهد شد.

مسئول کارگروه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاددهه فجر استان کرمان از افتتاح تعدادی واحد مسکن مددجویی در قالب پروژه مشترک با سازمان برنامه‌وبودجه در استان خبر داد و گفت: همچنین در این ایام پروژه شش واحدی مسکن خیر ساز مددجویان کمیته امداد در روستای سیدی افتتاح خواهد شد.

برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا دیدار با خانواده معزز شهدا از جمله خانواده شهدای امدادگر، برپایی نمایشگاه محصولات مددجویان توانمند شده کمیته امداد به همت مراکز نیکوکاری، برگزاری نمایشگاه نقش کمک‌های خیرخواهانه به کمیته امداد در انقلاب اسلامی در جوار گلزار شهدا کرمان، برگزاری وبینار نقش انقلاب اسلامی در شکل‌گیری و احیاء فریضه واجب زکات، پرداخت شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های اجرایی پیش‌بینی‌شده در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار