فرمانده انتظامی شهرکرد، از شناسایی و دستگیری ۳ سارق و یک مالخر و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ علی سپهوند فرمانده انتظامی شهرکرد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل نیمه ساز و انبار‌های خصوصی در شهرک منظریه شهرکرد که موجب ایجاد ناامنی و نارضایتی مردم شده بود، موضوع بلافاصله در دستور کار مامورین کلانتری ۱۶ منظریه قرار گرفت.

او افزود: با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، سه نفر از سارقین حرفه‌ای و سابقه دار که با استفاده از یک دستگاه سواری پژو اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی شدند.


بیشتر بخوانید


سپهوند اضافه کرد: ضمن هماهنگی قضایی و اخذ مجوز‌های لازم، مخفیگاه سارقان بازرسی و هر سه متهم دستگیر و مقادیری موادمخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و خودرو آنان نیز توقیف شد.

او ادامه داد: متهمین در بازجویی فنی پلیس به چند فقره سرقت اعتراف کردند و گفتند وسایل مسروقه را در یکی از مراکز جمع آوری ضایعات در شهرکرد به فروش رسانده اند.

سپهوند گفت: پس از هماهنگی قضایی مرکز جمع آوری ضایعاتی مورد اشاره بازدید و تعدادی از وسایل مسروقه کشف و صاحب ضایعاتی بعنوان مالخر دستگیر و به کلانتری انتقال شد.

او با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار