زنگ چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در آموزشگاه هدی جامعه الزهرا (س) قم نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  بهرام سرمست،استاندار قم امروز طی سخنان ویدئو کنفرانسی در مراسم نواخته شدن زنگ چهل و دومین  بهار انقلاب اسلامی  که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آموزشگاه هدی جامعه الزهرا (س) قم برگزار شد،  با اشاره به توطئه و برنامه ریزی‌های دشمنان برای این که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند ،گفت: این درحالی است که انقلاب ۴۰ سالگی را با قدرت پشت سر گذاشت و قدم‌های اقتدار آفرین در گام دوم انقلاب نیز آغاز شده است.

او  پیگیری رونق تولید، امنیت اقتصادی و معیشتی را از برنامه‌های جدی کشور عنوان کرد و افزود: دشمنان با تمام توان سعی در بستن اقتصاد ایران اسلامی دارند که شکست خواهند خورد.


سرمست دانش آموزان را در تمام سال‌های انقلاب اسلامی تاریخ ساز دانست و گفت: شکوفایی و فتح قله‌های علم و دانش را مدیون تلاش‌ها و بروز استعداد‌های دانش آموزان این آب و خاک هستیم.


استاندار قم ادامه جهاد علمی کشور را یک ضرورت دانست و گفت: ما در تمام مراکز علمی از مدرسه، حوزه‌های علمیه تا دانشگاه نیازمند این جهاد در دنیای پر رقابت علمی هستیم.


سرمست نظام آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش را ضروری دانست و گفت: باید بتوانیم در سایه پیاده سازی نظام آموزشی قوی شاهد شکوفایی نسل های جدید و شایسته با دو بال علم و اخلاق باشیم.

او  افزود: امروز نیاز داریم تا در شرایط خاص کرونایی سبک زندگی جدیدی را تمرین کنیم و خود را با آموزش‌های مجازی و الکترونیکی منطبق کرده و مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار