به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بازگشت امام خمینی (ره) به ایران در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ همیشه در ذهنها ماندگار است و هرساله مردم انقلابی این روز فرخنده را گرامی میدارند؛ و مردم به همین مناسبت کوچهها و خیابا نها را آذین بندی میکنند وشعار انقلابی مرگ بر شاه سر میدهند. اما امسال تبلیغات محیطی ان طور که باید به چشم نخورد و این موضوع باعث نارضایتی مردم شد.
ناگفته نماندشهرداری مشهد هم در اقدامی تامل برانگیز پوستری از پرچم فرانسه در تبلیغات محیطی به مناسبت دهه فجر استفاده کرده است.
منبع:شهروندخبرنگار - تهران
بیشتر بخوانید:
شهروندخبرنگارما هم از نبود خلاقیت در تبلیغات محیطی اتوبان امام علی (ع) شهر تهران که به مناسبت دهه فجر نصب شده ، و اینکه نوع تبلیغات باید حرفه ای تر انجام می شد ،گلایهمند بوده و این تصاویر را برای ما راسال کرده است.
هزینه اش رو هم بدید به مدارس یا کتابخونه یا مسجد یا ...
مردم عادی که کاری به این حرفا ندارن اصلا
کشور باید برگرده به دوران شهید بهشتی و رجایی و با هنر پاک سازی کنید مفسدان را مجازات کنید
جانم فدای ایران هرکس به وطنم توهین کنه نفسش رو میگیرم
مثلا" بدون هیچ هزینه ای ازدواج کن و هزینه هاشو بده به فقرا
یا مثلاً تحصیل نکن ، سفر نرو، به جُز آب و نون چیزی نخور و ...
نفوذیا را دستگیر کنید دیگه