رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری ۲ موتورسوار که از خودرو‌های پژو ۲۰۶ سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو، از خودرو‌های سواری پژو ۲۰۶، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه از محل‌های سرقت و چگونگی سرقت‌های انجام شده ظن ماموران به سریالی بودن این سرقت معطوف شد و به بررسی‌های میدانی از صحنه‌های سرقت پرداختند.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ با اشاره به اینکه در این بررسی‌ها مشخص شد که ۲ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پارس با شناسایی خودرو‌های پژو ۲۰۶ سرقت‌هایی را انجام می‌دهند، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، موتورسیکلت متهمان شناسایی و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مالک آن شناسایی شد.


بیشتر بخوانید


این مقام انتظامی توضیح داد: با هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری مالک موتورسیکلت اخذ و با شناسایی مخفیگاهش ماموران عملیات کلانتری موفق شدند اولین متهم را دستگیر و با موتورسیکلتی که مرتکب سرقت می‌شدند، توقیف کنند.

سرهنگ شریفی مقدم ابراز داشت: متهم در کلانتری به ۲۵ فقره سرقت از خودرو‌های پژو ۲۰۶ با همکاری همدستش معترف و اظهار داشت اموال سرقتی را به مالخران گذری فروخته ایم.

وی در پایان با بیان اینکه متهم دوم پرونده نیز شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار