بیمارستان ۳۲ تختخوابی علی بن ابی طالب فهرج با حضور معاون وزیر بهداشت و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور جان بابایی، معاون وزیر بهداشت، استاندار کرمان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی  و جمعی از مسئولان و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر بهداشت بیمارستان علی بن ابی طالب فهرج به بهره برداری رسید.

قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه این مراسم گفت: برای ساخت و تجهیز بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرج، ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است. 

او افزود:  بیمارستان ۳۲ تختخوابی، فهرج، شامل اتاق عمل و آزمایشگاه، بخش‌های بستری زنان، مردان و اطفال است و تمام تجهیزات آن تامین و به فهرج آمده است.

معاون وزیر بهداشت بیان داشت: در زمینه تجهیزات جای هیچ گونه نگرانی نداریم و در رابطه با پزشکان متخصص در نظرداریم از پزشکان بم استفاده و در توزیع نیروی انسانی جدید برای شهرستان فهرج، متخصص ثابت تامین کنیم تا نگرانی مردم کم شود و از اعزام بیماران به سمت بم جلوگیری شود.

او تصریح کرد: مردم شهرستان فهرج می‌توانند از امروز از خدمات بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان استفاده کنند.

جان بابایی بیان کرد: این بیمارستان  اکنون دارای بخش اورژانس و یک متخصص عفونی است و تجهیزاتی که در بیمارستان موجود است، باید نصب شود.

 وضعیت بهداشت و درمان در شرق استان مطلوب است

حجت الاسلام غضنفرآبادی، نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: وضعیت پوشش بهداشت و درمان در شهرستان‌های شرقی استان مناسب و خوب است.

او افزود: اگر دانشگاه علوم پزشکی در بم مستقر نبود، وضعیت شهرستان‌های شرقی در زمینه بهداشت و درمان بحرانی بود.

حجت الاسلام غضنفرآبادی بیان داشت: جای خرسندی است که توانمندی ما در شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در زمینه بهداشت و درمان بسیار خوب است.

او همچنین با اشاره به راه اندازی بیمارستان فهرج گفت: امکانات و تجهیزات آماده است که باید نصب و راه اندازی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار راه اندازی بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی شهرستان بم شد و از نمکی وزیربهداشت و جان بابایی بابت سفر به شرق استان قدردانی کرد.

او بیان داشت: همه به دنبال این هستیم رضایتمندی مردم ایجاد شود و آن چه که اتفاق می‌افتد خدمات نظام است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی همچنین گفت: در این مدت کوتاه خدمات زیادی در زمینه عمران و شهرسازی در شرق استان صورت گرفته است.

او همچنین از وجود ۳ هزار کوچه خاکی در شهر بم خبر دارد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار