آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در بوشهر به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد: ۱۶ فیلم سینمایی راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سینما شهید آوینی بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.

فاطمه کرمپور ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا موفق شدیم شرایط را برای نمایش آثار جشنواره فیلم فجر در بوشهر فراهم کنیم و امیدواریم که استقبال خوبی همراه با رعایت اصول بهداشتی از این جشنواره صورت گیرد.

او افزود: ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های نمایش  برای حضور علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است و هیچ‌گونه بلیت فروشی گیشه‌ای در جشنواره فجر امسال وجود ندارد بنابراین مخاطبان باید از قبل بلیت خود را از طریق سامانه «سمفا» تهیه کنند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر تاکید کرد: همه اصول بهداشتی مانند تهویه مناسب و ضدعفونی فضای سینما به طور مداوم رصد می‌شود.

کرمپور عنوان کرد: هر یک از فیلم‌های این جشنواره، حداکثر در سه نوبت نمایش داده می‌شود و برنامه زمانبندی آن به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او گفت: فیلم‌های سینمایی ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی‌تی، خط فرضی، رمانیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج‌گاه، مامان، مصلحت، منصور و یدو فیلم‌های سینمایی راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ هستند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره فیلم فجر سرآمد رویداد‌های سینمایی کشور است و این جشنواره با ایجاد فضای رقابتی و روحیه نشاط و شادابی برای سینماگران، فرصت مغتنمی برای تعامل اصحاب فرهنگ و هنر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.