نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: دهه فجر حصار استبداد را در ایران شکست داد و این آغاز راهی است که باید با نیرو و توان دانش آموزان ادامه یابد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، روز یکشنبه در آئین نواختن زنگ انقلاب در مدارس لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی یک فرصت تارخی برای ملت ایران فراهم کرد که در این فرصت دانش آموزان در پیدایش انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش بسزایی در تحت تعلیم و تربیت معلمان داشتند.

او اظهار کرد: ما در تمام عرصه‌ها حضور دانش اموزان را در مقاطع مختلف و معلمان و اساتید فرهیخته را مشاهده می‌کنیم و در رشد و تحول کشور کاملا مشهود است و در جهه‌های نور علیه ظلمت دانش آموزان و معلمان در کنار همدیگر بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آغاز دهه فجر آغاز راهی است که باید با نیرو و توان دانش آموزان ادامه یابد ادامه داد: تهذیب نفس و جدیت درتحصیل و کسب معارف معنوی و اخلاقی وورزش خصوصیاتی است که در این مقطع از زمان می‌توان به کمک انقلاب اسلامی بیاید.

او عنوان کرد: کاربردی کردن دانش‌ها و کسب معرفت افزایی رمز موفقیت انقلاب اسلامی و راهگشای موانع انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد گفت:تداوم انقلاب اسلامی مرهون تربیت اسلامی است و این تعلیم وتربیت اسلامی بایستی با کوشش دانش آموزان تحت رهنمود‌های معلمان و اساتید رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.