عبدخانی از آغاز طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در استان ایلام، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

عزت اله عبدخانی معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  با اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در خصوص توجه به سیاست‌های دولت در انجام نظارت‌های پیشگیرانه و آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان،گفت: اقدامات نظارتی براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اولویت‌های کالایی تدوین و اجرایی خواهد شد.

او از برخورد سریع و قاطع با اخلالگران بازار در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در استان ایلام همزمان با سراسر کشور طرح یاد شده اجرایی می‌شود.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام در ادامه بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد و یادآور شد: بازرسی‌های هدفمند و نظارت‌های پیشگیرانه به صورت مستمر پیگیری شده و همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، از طریق همکاری و هم‌افزایی با سازمان صدا و سیمای مرکز استان و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، اقدامات بازرسی و نظارتی برای آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.