رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مالکان خودروهایی که مجوز تردد دارند اما با دوربین‌های جاده‌ای جریمه شده‌اند، برای حذف جریمه به پلیس راهور مراجعه کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه فرمانداری‌های شهرستان‌ها پس از صدور مجوز تردد برای خودرو‌ها باید لیست شماره پلاک آن‌ها را برای پلیس راهور ارسال می‌کرد، اظهار داشت: مالکان خودرو‌هایی که با وجود داشتن مجوز تردد با دوربین‌های جاده‌ای جریمه شده‌اند، به همراه مدارک خودرو و گواهینامه به واحد اجرائیات پلیس راهور شهرستان خود مراجعه کنند تا جریمه آن‌ها حذف شود.

او از ۱۵هزار شماره پلاک خودرو‌های ثبت شده در سامانه پلیس راهور برای جلوگیری از جریمه شدن خبر داد و گفت: تعداد زیادی از خودرو‌ها با وجود داشتن مجوز، اما در سامانه‌های ما ثبت نشده‌اند که در این خصوص با اعتراض مالکان روبه‌رو هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا برای مراجعه مالکان خودرو‌های جریمه شده، زمان محدودی در نظر گرفته شده‌است؟ گفت: هیچ محدودیت زمانی برای مراجعه کردن آن‌ها وجود ندارد، اما بهتر است که در اسرع وقت برای حذف جریمه‌شان اقدام کنند.

محمدی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد بیان کرد: شهرستان‌هایی که وضعیت زرد، و بالای ۲۰۰هزار نفر جمعیت دارند شامل محدودیت تردد شبانه (۹شب الی ۴صبح) هستند.

او در پایان بیان کرد: به جز شهرستان بویین میاندشت که دادستان این شهرستان ممنوعیت تردد تعیین کرده است، محدودیت بین شهری روزانه در سایر مناطق استان نداریم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار