نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نباید در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ترسی به دل راه داد چرا که کسانی که به خدا اعتقاد و ایمان دارند و از کسی نمی‌ترسند، نصرت الهی شامل حال آن‌ها می‌شود.

نباید در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ترسی به دل راه دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد در برنامه گرامیداشت ورود تاریخی امام راحل به میهن که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حرکت مردمی و اسلامی به پیروزی رسید و امروز با گذشت ۴۲ سال پایه‌های این نظام مستحکم‌تر از همیشه است.

او افزود: دشمنان جهانی در طول این سال‌ها موانع بسیاری فراروی نظام اسلامی ایجاد کردند، اما به یاری خدا این تلاش‌ها ناکام ماند و نتوانستند جلوی این حرکت را بگیرند.


بیشتر بخوانید


نکونام، روحیه بی‌باکی را از مهمترین ویژگی‌های امام خمینی (ره) برشمرد و اضافه کرد: امام راحل از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسید و می‌طلبد این روحیه در جامعه بیش از پیش تقویت شود.

او ادامه داد: همین نگاه و باور توحیدی را مقام معظم رهبری ادامه دادند و با ایمان به خدا و اعتقاد به توانمندی‌های مردم راه انقلاب اسلامی را در مسیر صحیح هدایت می‌کنند.

نکونام گفت: نباید در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ترسی به دل راه داد چرا که کسانی که به خدا اعتقاد و ایمان دارند و از کسی نمی‌ترسند، نصرت الهی شامل حال آن‌ها می‌شود.

او، وابستگی‌های دنیوی را مهمترین مانع حرکت نظام اسلامی دانست و گفت: با الگوگیری از امام خمینی (ره) باید منیت‌ها را از خود دور کرده است و تنها به دنبال اهداف الهی باشیم.

نکونام، عمل به دین خدا را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دانست و گفت: امام راحل با دین‌محوری، اخلاق‌مداری و معنویت وارد میدان شد و باید تلاش کرد تا این شاخص‌ها را در جامعه کنونی تقویت کردند تا انقلاب را به مقصد نهایی آن هدایت کنیم.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار