رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای هشترود گفت: وزش باد شدید همراه با بارش برف و کولاک راه ارتباطی ۴۰ روستا در بخش مرکزی و نظرکهریزی را بست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ابوالحسنی  رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای هشترود گفت:راه ارتباطی ۴۰ روستا طی ۲ روز گذشته چندبار بازگشایی شده اما کولاک به صورت مجدد آن‌ها را مسدود کرده است.

او گفت:در صورت فروکش کردن کولاک در منطقه راه‌های روستایی مسدود شده در کمتر از چند ساعت به طور کامل بازگشایی خواهند شد.

ابوالحسنی گفت: پنج گروه راهداری از صبح امروز با استفاده از ماشین‌آلات سنگین برای بازگشایی راه‌های روستایی بسیج شده‌اند.

او با بیان اینکه وزش باد شدید همراه با بارش برف و کولاک از عصر روز جمعه در منطقه هشترود حاکم شد و هنوز فروکش نکرده است، افزود: تردد در جاده هشترود به مراغه هم که به علت کولاک و برف به کندی صورت می‌گرفت، صبح امروز نمک‌پاشی شد و تردد تا حدودی به صوت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود با بیان اینکه رانندگان و مسافران باید با رعایت کردن نکات ایمنی در جاده‌ها تردد کنند، گفت: رانندگان برای تردد در راه‌های اصلی و فرعی به خصوص راه‌های روستایی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کنند.

ابوالحسنی گفت: به منظور کاهش خطر‌های احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه تلفن گویای۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های استان اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.