ستارگان تنیس دنیا تا پیش از آغاز رقابت‌های تنیس "گرند اسلم" در چند رویداد حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تا زمان آغاز مسابقات تنیس "گرند اسلم"، ۶  رقابت مهم تنیس دیگر برگزار خواهد شد.

نواک جوکوویچ و رافائل نادال، مردان شماره یک و ۲ تنیس جهان در جریان‌ ATP کاپ به مصاف حریفان خود از کشور‌های کانادا و استرالیا خواهند رفت. جوکوویچ عضو تیم صربستان است و قصد دارد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، از سوی دیگر نادال که در تیم اسپانیا بازی می کند به دنبال انتقام از صربستان است. تیم های اسپانیا و صربستان سال گذشته و در جریان فینال ATP کاپ به مصاف هم رفتند که در پایان صربستانی ها موفق شدند با شکست اسپانیا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.


بیشتر بخوانید


همچنین "دومینیک تیم"، قهرمان تنیس آزاد آمریکا در تیم اتریش بازی می کند و "دنیل مدودوف" برای تیم روسیه به میدان خواهد رفت. این رقابت ها برخلاف سال‌های گذشته که با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شد در این دوره با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود.

با وجود اینکه "اندی ماری" به علت مثبت شدن تست کرونای خود قادر به شرکت در این رقابت‌ها نیست، اما "یوهانا کنتا"، "دن اوانز" و "کامرون نوری" تنیسور‌های انگلیسی هستند که در رقابت های "موری ریور اوپن" به رقابت خواهند پرداخت جایی که استن "واورینکا" کانادایی مرد شماره ۱۸ تنیس جهان و "نیک کیریوس" مرد شماره ۴۷ جهان نیز در آن حضور دارند.

در بخش بانوان نیز "اشلی بارتی"، نفر اول رنکینگ تنیس زنان بعد از گذشت ۱۱ ماه از انجام آخرین مسابقه رسمی خود در یکی از ۳ رقابت تنیس زنان به میدان خواهد رفت. او در رقابت های "کلاسیک یارا" بازی خواهد کرد جایی که "سوفیا کنین" قهرمان سال گذشته تنیس اوپن استرالیا، "پتا کنینوا" قهرمان ۲دوره گرند اسلم و سرنا ویلیلمز هم در آن حاضر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار