همزمان با آغاز دهه فجر، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این آیین که استاندار همدان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

استاندار همدان با تبریک آغاز چهل وسومین سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با همه سختی وموانعی که دشمنان در طول این مدت برای آن ایجاد کردند مقتدر ومصمم به مسیر اصلی خود که اقتدار، استقلال و رسیدن به قله‌های رفیع خودکفایی است، ادامه می‌دهد.

او افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، همچنان تامین معیشت مردم، ایجاد اشتغال و رونق تولید اولویت مدیران ارشد این استان است.

استاندار همدان به سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد تومانی دولت وبخش خصوصی برای اجرای طرح‌های بسیار مهم وتاثیر گذار اقتصادی در استان همدان هم اشاره کرد و بیان کرد: هم اکنون طرح‌های شاخص ومهمی در حوزه صنعت سد سازی، آب وبرق، راه آهن وتکمیل زیر ساخت‌های توسعه به ویژه در بخش کشاورزی در استان همدان در دست اجرا است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.