عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید برای کسانی در حوزه گردشگری و هتلسازی سرمایه گذاری میکنند تسهیلاتی را ارائه بدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: شهرداری تهران باید  برای کسانی در حوزه گردشگری و هتلسازی سرمایه گذاری میکنند تسهیلاتی را ارائه بدهد زیرا در تهران کمبود هتل داریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر برای عوارضی تحت عنوان (عوارض ارزش بهینه) شهرداری می‌خواهد تصمیم بگیرد، این عوارض ٣ مرحله دارد که یک مورد به تغییر کاربری زمین از طرح تفصیلی قدیم به جدید مربوط می‌شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: در دوره گذشته تصویب کردیم که اگر کاربری ملکی در طرح تفصیلی قدیم مسکونی بوده در طرح تفصیلی جدید اداری شود که ارزش آن هم طبیعتا بیشتر می‌شود.

سالاری بیان کرد: ما در چارچوب بحث طرح تفصیلی بحثی نداریم، اما اگر کسی خواست تغییر پهنه بدهد، مرجع آن کمیسیون ماده ٥ اســـت که باید عوارض ارزش بهینه بدهد.

وی تاکید کرد: خواهش ما این اســت که اعضا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هم ما بــا همراهی کنند زیرا برخی پرونده‌ها بلاتکلیف مانده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار