معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش امروز، یک‌شنبه ۱۲ بهمن زنگ انقلاب را در مدرسه الزهرا به صدا درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با چهل و دومین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب به طور نمادین در مدرسه الزهرا منطقه ١٧ با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به صدا در آمد.

علیرضا کاظمی در آیین نواختن زنگ انقلاب گلبانگ انقلاب گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این نهضت همچنان مثل کوه در مقابل استکبار جهانی استوار است.

کاظمی ادامه داد: تمام کشورهای دنیا از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند و از این اقدار انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش توضیح داد: اگر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را مرور کنیم لحظه‌هایی نبوده که این انقلاب با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان مواجه نبوده باشد اما در هر کدام از قله‌های رفیع تعالی و رشد ایستاده است.


او گفت: انقلاب اسلامی در مقابل رویارویی با تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار بعد از ۴۲ سال سربلند تر از دیروز راه شهیدان و راه امام را با افتخار و با صلابت ادامه می‌دهد.

کاظمی گفت: امروز در حوزه جنگ با کرونا و با حضور ارزشمند مدافعان سلامت علی رغم تمام انتظارات دشمنان نظام جمهوری اسلامی در حوزه کنترل و هم مدیریت کرونا سربلند تر از تمام کشورهای مدعی در این عرصه حضور دارد.

به گفته ی این مقام مسئول، با مرور تاریخ انقلاب به این نتیجه می‌رسیم آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل استبداد ستم شاهی شد ۳ عامل مهم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در آستانه گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی، نقشه راه دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری پیش روی جوانان قرار گرفت و تهدیدهای دشمنان را به ناامیدی تبدیل کرد.

کاظمی افزود: ایمان و پیوند مردم با خدا و قرآن، اتحاد و یکدلی و انسجام مردم، توحید مردم هول رهبری امام راحل این سه مورد بود. برای طی مسیر پر افتخار تر باید این سه عنصر را با اقتدار تر دنبال کنیم.

کاظمی گفت: دشمن امروز درصدد ایجاد تضعیف ایمان مردم، ایجاد شکاف بین مردم و قرآن و سست کردن بنیان‌های دینی مردم و نوجوانان است. ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم از سوی دشمن یکی دیگر از این موارد است که باید مراقب باشیم.

او افزود: آموزش و پرورش بالاترین مسولیت یعنی انتقال ارزش‌های انقلاب را دارد. آموزش و پرورش اولین و مهم ترین ماموریت خود را این موضوع می‌داند که با هدایت وزیر آموزش و پرورش برنامه‌های وسیعی در حوزه انتقال این ارزش‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز به برکت ایجاد شبکه شاد ظرفیت امن مجازی برای آموزش در دسترس است. نمایشگاه مدرسه انقلاب در فضای مجازی و مرور خاطرات انقلاب از برنامه‌‌های متنوعی است که در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار