در سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور آئین استقبال نمادین از امام خمینی (ره) در فرودگاه آیت الله جمی آبادان برگزار شد.

استقبال نمادین از امام خمینی (ره) در فرودگاه آیت الله جمی آبادان / طنین انداز شدن زنگ انقلاب در خرمشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،همزمان با دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور و چهل و دومین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آئین استقبال نمادین از امام خمینی (ره) در فرودگاه آیت الله جمی آبادان برگزار شد.

به همین مناسبت نیز رژه خودرویی و موتوری از روستای سیحان تا روستای دلگه برگزار شد.

 

استقبال نمادین از امام خمینی (ره) در فرودگاه آیت الله جمی آبادان / طنین انداز شدن زنگ انقلاب در خرمشهر

همچنین همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر صبح امروز زنگ انقلاب در دبستان عاطفه آبادان و آموزشگاه دخترانه شهید عبدالرضا موسوی خرمشهر نواخته شد.

حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با تهدیدات متفاوتی روبه‌رو است اما دشمنان با وجود رهبری فرهیخته تاکنون نتوانستند خللی در آرمان‌های انقلاب ایجاد کنند.

او افزود: خدمت به مردم یکی از اصول اساسی پاسداری از انقلاب است و مسوولان  دستگاه‌های اجرایی در جبهه خدمت به مردم هستند بنا بر این جبهه خدمت به مردم با جبهه دفاع از حریم ولایت هیچ تفاوتی ندارد.

حیدری افزود: سازندگی که در خرمشهر در ابعاد مختلف اتفاق افتاده با ویرانی دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و الان خرمشهر نماد جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها است.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر نیز گفت: امید انقلاب و موتور محرک انقلاب همین دانش آموزان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود:انقلاب یک جریان است و در حال نوآوری است و سرآغاز آن ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ بود.

در ادامه  مسئولان با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

همچنین همزمان با آغاز دهه فجر ۹۹ همایش گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مردم شریف و مسئولان شهری اروندکنار برگزار شد .

استقبال نمادین از امام خمینی (ره) در فرودگاه آیت الله جمی آبادان / طنین انداز شدن زنگ انقلاب در خرمشهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.