معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در ۲ سینمای مرکز این استان هم اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ابوالحسن حیدری معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در سینما‌های گلشن و عمیق بجنورد برای علاقه‌مندان به نمایش درخواهد آمد.


بیشتر بخوانید 


او با بیان اینکه این فیلم‌ها از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود افزود: فروش بلیت جشنواره نیز به صورت اینترنتی است وعلاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت مراجعه کنند.

او با اشاره به ظرفیت ۳۰ درصدی سالن‌های سینمایی گفت: در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین هر ۲ سانس نیم ساعت فاصله جهت ضد عفونی سالن و تمامی افراد تب سنجی می‌شود.

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای تبادلات اصحاب فرهنگ و هنر و فضای رقابتی در حوزه سینمایی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای مردم است.

حیدری افزود: جشنواره فیلم فجر هر سال نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود که مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی ایران است، اما با وجود ویروس کرونا امسال تجربه‌ای جدید کسب خواهیم کرد.

سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.