مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بهره‌برداری از یازده پروژه راهداری استان در دهه فجر با اعتبار نزدیک به ۵۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بهره‌برداری از یازده پروژه راهداری استان در دهه فجر با اعتبار نزدیک به ۵۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: شش مجتمع خدمتی رفاهی نیز با سرمایه‌کذاری بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

فریبرز کرمی اظهار کرد: برای دهه فجر امسال یازده پروژه راهداری با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که عمدتا مربوط به رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن سازی جاده‌ها است.

او ادامه داد: این پروژه‌ها عمدتا در شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و پاوه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه شش پروژه نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این دهه افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این شش پروژه مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محور‌های مختلف استان است که با اعتبار بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

کرمی  بیان کرد: این مجتمع‌های خدمات رفاهی در محور‌های حمیل به کرمانشاه، اسلام آبادغرب به پلدختر، سرپل ذهاب به کرندغرب، محور ازگله، سرپل ذهاب به گیلانغرب و محور کوزران به جوانرود احداث شده است.

او پیش‌بینی کرد، در هریک از این مجتمع‌های خدمات رفاهی تقریبا ۱۵ نفر مشغول به کار شوند.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.