مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی مصرف آب در این استان پس از شیوع کرونا گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۰۱ پروژه آب‌رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این میزان پروژه آب‌رسانی و خدمات دفع فاضلاب با صرف ۵۶ میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح شده است.

او با اشاره به برخی از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: اصلاح و توزیع ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب، احداث ۱۲ باب مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت ۶۶۶۰ مترمکعب، ۶۴۰۰ توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب و توسعه شبکه توزیع آب شرب به میزان ۱۱ کیلومتر برخی از پروژه‌های شاخص این شرکت است که افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۶ پروژه آب‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در دهه فجر آغاز می‌شود.

طاهری گفت: اصلاح خط انتقال آب شرب به طول ۸۶۰۰ متر، اجرای خط انتقال آب شرب به طول ۳۰۰۰ متر، حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه آب شرب، احداث سامانه‌های تله متری مجتمع آب‌رسانی روستایی، برق‌رسانی به مخازن و چاه به طول ۱۶۰۰ متر و اصلاح شبکه توزیع آب شرب به طول ۱۷۰۰ متر برخی از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز می‌شود.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: آب و فاضلاب ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار