ورزشکار ایرانی پناهنده به ترکیه: احساس حقارت می‌کنم! + فیلم

پانته آ محمدی در یک گفت‌وگو، درباره احساس پشیمانی و حقارت از پناهندگی به ترکیه، صحبت کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پانته آ محمدی ورزشکار ایرانی پناهنده به ترکیه، در یک گفت‌وگو درباره نحوه برگزاری مسابقات ورزشی و رفتار با پناهندگان توضیح داد.

محمدی گفت: پناهندگی را به هیچکس پیشنهاد نمی‌کنم؛ رفتار افراد با من طوری است که احساس حقارت می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۱۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برا والدین این ورزشکار

این همه مدالی که دورگردن ش هس در خاک ایران بدست آورده است
این همه ورزشکار در ایران هستن
پناهندگی به ترکیه !؟؟ ترکیه یی ک داعش پرور بوده و منابع و ثروت ( ماشین آلات کارخانه ها و غیره ) کشور سوریه رو توسط داعش بدست گرفت
من خودم آذری هستم ولی به ایران پایبند و یک ذره خاک ایران رو با خاک ترکیه خائن عوض نمیکنم نمیدونم ایرانیان فارس مثل والدین این دختر علاقمند به وابستگی به ترکیه شدند ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۲۱:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
وطن لباس نیست که دلت را بزند و دور بیندازیش، به وطن که خیانت می کنید ازتان تقاص می گیرد. برای دخترمان متاسفم ولی فقط باید خودش و خانواده اش را سرزنش کند.
اینکه می گویند چرا باید شرایط به گونه ای باشد که به پناهندگی کسی فکر کند...... خنده دار است! شرایط را باید بسازیم، نه اینکه تا مشکلی پیش آمد وطنمان را بفروشیم!
پناهندگی که مهاجرت نیست، هزار توهین به ایران عزیز باید بکنید و ثابت کنید ایران برای زندگی شما امن نیست تا بهتان پناهندگی بدهند!!!! یکجور گدایی وطن حدید به قیمت فروش وطن قبلیست
Iran (Islamic Republic of)
اکبر محمدی
۱۷:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
آخر چرا باید شرایط به گونه ای باشد که بچه های ما به پناهندگی فکر کنند(حالا چه در مقصد تحویل بگیرند یا تحقیر کنند)؟؟؟!!!!