مهاجم تیم فوتبال رایکا گفت: مطمئن باشید اگر مسئولان به فکر تیم ما باشند، لیگ برتری خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد شادکام مهاجم باتجربه تیم فوتبال رایکا بابل گفت: در روز‌های اولی که به تیم رایکا آمدم، کسی به صعود فکر نمی‌کرد، اما رفته رفته با کسب چند پیروزی و هماهنگی یا یکدیگر توانایی‌های خود را نشان دادیم و اثبات کردیم که اگر مسئولان به فکر این تیم باشند مطمئنا به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

او افزود: شاید در ابتدای فصل نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم، اما هرچه جلو‌تر رفتیم شرایط مان بهتر شده و با ایجاد هماهنگی‌های لازم به آن چیزی که در شأن تیم رایکا بود رسیدیم.

شادکام در خصوص بازی‌های بعدی تیم رایکا بابل نیز،گفت: ما ۳ بازی حساس و تعیین کننده را پیش رو داریم که از این هفته باید به مصاف تیم‌های فجر شهید سپاسی، شهرداری آستارا و مس کرمان برویم که این بازی‌ها می‌تواند مدعیان صعود را مشخص کند و مطمئناً با همدلی بیشتر بازیکنان و کادرفنی تیم رایکا بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

مهاجم تیم رایکا در رابطه با شرایط خود، افزود: متاسفانه در ابتدای فصل به خاطر شرایط بسیار بد زمین ورزشگاه بابل به کشیدگی دوقلو دچار شدم و با کمک‌های دکتر تیم خوشبختانه شرایطم روز به روز بهتر شد و قطعا تلاش میکنم تا هر چه زودتر به شرایط آرمانی خودم برسم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

محمد شادکام مهاجم باتجربه تیم فوتبال رایکا بابل گفت: خدا را شکر با همت کادر فنی شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود، اما در چند هفته گذشته بدشانسی و مشکلات زمین باعث این شد تا بازیکن‌های تاثیرگذار تیم مصدوم شوند و شاید نتوانستیم نتایج دلخواه خود را بگیریم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار