مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار در اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با راه اندازی ۱۱ سایت جدید و نصب تجهیزات تکنولوژی بر روی ۴ سایت همراه اول بهبود و ارتقا یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: در ادامه توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور افزایش و رفع مشکلات پوشش شبکه آنتن دهی و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان در اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ۱۱ سایت جدید پرسرعت همراه اول با تکنولوژی ۲، ۳ و ۴G نصب و راه اندازی شد.

او با بیان اینکه همچنین با نصب تجهیزات تکنولوژی نسل ۳G و ۴G بر روی ۴ سایت شبکه همراه اول بهبود و ارتقا یافت، افزود: با نصب و راه اندازی سایت‌های جدید پرسرعت شهری، تاکسی وطن، بلوار شهرک نفت، کوی منابع طبیعی، پدافند ارتش، پارک ساعی، عین دو، خیابان شاوور۷، زرگان، درویش آباد و سایت‌های پر سرعت روستایی بیت محارب و شیخ ظهراب با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G مشکلات ارتباطی رفع شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با نصب تجهیزات تکنولوژی نسل ۳G و ۴G بر روی سایت‌های مدرسه آسیه، فرهنگیان ۲، کارخانه شکر امیرکبیر و درویشیه ضمن توسعه شبکه ارتباطات سیار، پوشش شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق زیادتر شد، بطوریکه در این مناطق و مناطق اطراف امکان بهره مندی از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر برای مشترکان فراهم شده است.

با توجه به شرایط کرونایی و نیازمندی مردم به دیتای پر سرعت، مخابرات منطقه خوزستان اقدام به تقویت شبکه همراه اول با هدف بهبود کیفیت و ارائه خدمات مبتنی بر سرویس‌های تلفن همراه کرده است و سهم قابل توجهی از توسعه ارتباطات سیار کشور در منطقه خوزستان عملیاتی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.