تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شهرخودرو خراسان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان ده‌نفره تن به شکست ۳ بر یک مقابل شهرخودرو خراسان داد.

در این دیدار در ابتدا سجاد شهباززاده از روی نقطه پنالتی تیم سپاهان را به گل رساند. این یازدهمین گل شهباززاده در این فصل لیگ برتر بود تا همچنان در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

اما ۶ دقیقه بعد امین قاسمی‌نژاد پنالتی‌ای که این‌بار به سود شهرخودرو اعلام شده بود را در دقیقه ۲۹ تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و سپاهان بازهم موفق به ثبت کلین‌شیت نشد.

سپاهان که با پیروزی در این دیدار می‌توانست به صدرجدول راه پیدا کند دست به حملات زیادی زد، اما دقیقه ۷۴ این شاگردان رحمتی بودند که با شلیک احمد الجبوری به گل دوم دست یافتند تا سپاهان در آستانه یک باخت خانگی قرار بگیرد.

سپاهان برای بازگشت به بازی و گرفتن حداقل یک امتیاز تلاش بسیاری انجام داد، اما کارت قرمز دقیقه ۸۹ داور به گولسیانی اندک امید باقی‌مانده طلایی‌پوشان را بر باد داد.

در دقیقه ۹۴ نیز تیر خلاص را احمد الجبوری بر پیکر سپاهان وارد کرد و سپاهانی‌ها برای سومین‌بار در این فصل با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کردند تا با ۲۲ امتیاز کماکان پشت سر استقلال در جایگاه دوم جدول بمانند.

سپاهان هفته آینده باید در فولادشهر به‌مصاف ذوب آهن برود و یک دربی حساس را با این تیم برگزار کند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.