فرماندار آمل از دستگیری دو مدیر اداری، دو عضو شورا و دهیاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علیرضا شریعت فرماندار شهرستان آمل درحاشیه نشست خبری به مناسبت دهه مبارکه فجر، گفت: دوتن از مدیران سابق و فعلی دستگاه‌های اجرایی، دو عضو شورا و دهیاری یکی از روستا‌های این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: دو مدیردستگاه‌های اجرایی که یکی از آن‌ها چندی قبل از سمتش در شهرستان آمل برکنارشده بود به همراه مدیر یکی از اداره‌های شهرستان توسط پلیس امنیت شناسایی و بازداشت موقت شده بودند.

شریعت اتهام‌های مالی را یکی از دلیل اصلی دستگیری دو مدیر مهم دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل اعلام کرد و گفت: هنوز حکم قطعی این مدیران صادر نشده و بررسی‌های بیشتر بر روی پرونده آن‌ها ادامه دارد و درحال حاضر نیز با قرار وثیقه آزاد هستند.

فرماندار شهرستان آمل افزود: دو عضو شورا و دهیاری یکی از روستا‌های شهرستان آمل نیز درپی گزارش‌های اعلام شده بازدشت شدند، و موضوع دقیق اتهام آن در دست بررسی است.
 
شریعت گفت: پیش داوری و هرگونه اتهام زنی به افراد در هرجایگاهی به لحاظ اخلاقی درست نیست، و تا زمان صدور رای نهایی قضایی تا ثابت شدن و یا خلاف جرم نباید افراد را مورد اتهام قرار داد.

او با بیان اینکه در برخورد با متخلفان حوزه مالی و اداری، دستگاه قضا با همکاری وزارت کشور هیچ تعارفی با کسی ندارد، افزود: فرد دهیار یک روستا، فرماندار، معاون فرماندار و یا رییس اداره و یا عضو شورای شهر و یا روستا باشد، دربرابر قانون هیچ فرقی ویا امتیازی ندارد و اگر جرمی از آن‌ها ثابت شود، باید پاسخگو باشد.

شریعت آشنا نبودن برخی اعضای شورا و دهیاران در روستا‌ها به قوانین اداری وحوزه‌های مرتبط کاری را از مهمترین دلایل بروز تشکیل پرونده‌های حقوقی وکیفری برای آنان دانست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
درود