محمد البخیتی با تاکید بر اینکه آمریکا، ریاض و تل‌آویو هدایت کنندگان اصلی داعش و القاعده هستند گفت زمانی ما از شر داعش خلاص شدیم که سفیر آمریکا را از صنعا بیرون راندیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد صنعا با بیرون راندن سفیر آمریکا از کشور، از حملات داعش و القاعده در امان ماند.

محمد البخیتی گفت: بیرون رانده شدن سفیر و تفنگداران آمریکایی از صنعا، باعث شد این شهر از شر داعش خلاص شود. وی افزود: باید سر مار در منطقه یعنی ریاض و تل آویو را هدف قرار داد.

محمد البخیتی گفت: یمن به ویژه صنعا پایتخت، فقط هنگامی از شر گروه‌های القاعده و داعش در امان ماندند که سفیر آمریکا و تفنگداران آمریکایی از یمن و صنعا بیرون رانده شدند.

او تاکید کرد: باید حملات خود را علیه سر مار یعنی تل آویو و شیطان در ریاض انجام دهیم. ما به همین سبب از حق ملت عراق در دفاع از خود نه تنها در مقابله با عوامل در داخل بلکه حملات علیه حامیان خارجی آنها، حمایت می‌کنم؛ زیرا مسئولان این کشور‌ها باید بدانند که نمی‌توانند به شعله ور کردن آتش در کشور‌های همسایه ادامه دهند. این کشور‌ها به برادری در دین و عربیت دیگر کشور‌ها احترام نگذاشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار