۱۳۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال بیت کوین و متعلقات آن به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال بیت کوین در یکی از واحد‌های صنعتی کرده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی از کشف ۱۳۰ ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر جهش تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.