رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در تمامی شهرهای البرز به صورت موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در تمامی شهرهای استان البرز از ساعت ده صبح به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

او افزود: در این رژه پنج مبدا برای کرج وجود دارد که شامل مسجد حضرت ابوالفضل دولت آباد، میدان شهدا، میدان آزادگان، فلکه اول رجایی شهر و سه راه رجایی شهر می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای نکوداشت بیست و دوم بهمن ماه نهایت استفاده خواهد شد.

او افزود: نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در مدرسه ایثارگران کرج در روز دوازده بهمن ماه از جمله دیگر برنامه های دهه فجر است.

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: چهل و دو زوج جوان در روز ولادت حضرت زهرا(س) با کمک های مومنانه بسیج اصناف به خانه بخت می روند.

او با بیان این که اصناف البرز از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در دهه فجر تقدیر خواهد کرد، افزود: چهارصد نمایشگاه مجازی انقلاب اسلامی برای خانواده های البرز در این دهه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: هنگام تکبیر بیست و دوم بهمن ماه، هزار بالن فانوس دار در آسمان البرز چشم نوازی خواهد کرد.

او با بیان این که کاروان شادی وطنم ای شکوه پا برجا در این روز برگزار خواهد شد، افزود: نمایشگاه دانش آموزی به صورت خطی به طول پنج کیلومتر درطول مسیر حرکت رژه خودرویی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام روحی یزدی با اشاره به این که دو نمایش محیطی با موضوع دهه فجر درصورت ارائه مجوز توسط ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد، گفت: مقتل شهدای انقلاب درحدفاصل ماهدشت و محمدشهر در روز بیست و یکم بهمن ماه گلباران خواهد شد.

او افزود: سخنرانی ها و بسیاری از مراسم های جشن بیست و دوم بهمن در البرز از رادیو و تلویزیون صدا و سیمای مرکز این استان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.