نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات ملت ایران در سایه وحدت ملی، پیروی از رهبری و حکومت جوان و انقلابی حل می‌شود.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آینده نگری به آن معنا نیست که کشور ایران، شهر، روستا‌های محروم مشکلات ندارند، اما همه معضلات در سایه، وحدت ملی، پیروی از رهبری، و با انتخاب حکومت جوان انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰ که درد محرومیت را چشیده باشد و در خدمت اسلام، انقلاب و مردم باشد، حل می‌شود و حفره‌هایی که وجود دارد با همت ملت و دولت پر خواهد شد.

او افزود: مقام شهید برتر از این است که با حسابگری مادی سنجیده شود، عقل ما عاجز است، از اینکه بتوانیم اجر و منزلت شهید را درک کنیم، آثار وجودی شهدا را ما در جامعه احساس می‌کنیم، و برکات وجودی آن‌ها را لمس می‌کنیم همانطور که همه دنیا لمس کرده اند.

آیت الله حیدری ادامه داد: ملت ایران اگر عزت و کرامت پیدا کرده و در بین مسلمانان و مستضعفان به عنوان الگویی برتر و ملتی پیشرو و اسوه شناخته شده و توانسته محوریت مقاومت اسلامی را به دست بیاورد و ضربه‌های هولناکی بر استکبار جهانی وارد کند، و آمریکا را به سوی افول و ورشکستگی سوق دهد همه را مدیون شهدا و ملت ما وامدار شهدا است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی دشمن عراق، هزاران کیلومتر را با کمک دشمنان اسلام و ایران اسلامی غصب کردند، اما ملت ایران با پیشتازی شهدا به ندای امام امت لبیک گفتند و این سرزمین اسلامی را از تصرف دشمن رهایی بخشیدند تا جایی که حتی یک سانتی متر مربع هم در اختیار دشمن نبودو ابن افتخاری است که شهدای ما برای تاریخ آفریدند.

آیت الله حیدری تصریح کرد: همچنین شهدای مدافع حرم در زمانی که آمریکا تروریست‌هایی مثل داعش را به جان ملت شام، عراق و دیگر جا‌ها انداخت و این دشمنان می‌خواستند همه حرم‌های شریفه را بمباران کنند، که مردم و جوانان ایرانی با پیشتازی سردار دل‌ها به قلب دشمن حمله ور شده و هزاران بسیجی را در سوریه، حشدالشعبی عراق و حزب الله لبنان را ساماندهی کردند، و مانع از به هدف رسیدن آن‌ها شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.