معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو از مهلت اندک باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول رضایت نامه گل محمدی خبر داد.

داود سید عباسی معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه باشگاه پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول فرصت پرداخت مبلغ  رضایت نامه یحیی گل محمدی دارد، اظهار کرد: با توجه به شواهد و قرائن  تفاهم نامه‌ای بین شهر خودرو و پرسپولیس  در مورد گل محمدی امضاء شد که من در جریان ریز این موضوع نیستم. البته تا جایی که اطلاع دارم باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکرده است و طبق حکم صادر شده این باشگاه باید پول رضایت نامه گل محمدی را پرداخت کند.  

او ادامه داد: البته مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی خود به شهر خودرو تا پایان نیم فصل اول نیست و این باشگاه باید زودتر پول را بپردازد تا دچار مشکل نشود. به هر حال  طرفین دعوا یکسال و نیم است که درگیر موضوع  مبلغ رضایت نامه گل محمدی هستند و  باشگاه شهر خودرو نهایت همکاری را با پرسپولیسی‌ها کرد و انتظار  حل این موضوع را داریم.

سید عباسی درباره بازی شهر خودرو و سپاهان گفت: این بازی برای هر ۲ تیم مهم است، چون سپاهان می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند و ما هم قصد داریم به رده‌های بالای جدول راه یابیم. امیدوارم امروز شاهد بازی جذاب  و تماشاگر پسند باشیم و هر تیمی که بهتر بازی کرد، برنده شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار