مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان برنامه های این شبکه را به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به پشت سرگذاشتن مقاطع حساس در این چهل و دو سال گفت: نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و حضرت آیت ا.. خامنه ای (مدظله العالی) و با غیرت مردان و زنان این سرزمین، امروز تبدیل به درختی تنومند شده است که چون کوهی استوار، بالنده و مقتدر در جهان عرض اندام می کند.

او با اشاره به نشیب و فراز های مختلف در این چهل و دو سال تاکید کرد: به رغم همه چالش های موجود به لطف پروردگار، ایران اسلامی قوی در مسیر قوی ترشدن در همه زمینه ها گام نهاده است و نباید از دستاوردهای بزرگ و بی بدیل نظام در این چهل و دوسال به سادگی گذشت، بلکه باید ضمن معرفی همه خدمات ، چالش های پیش رو و مطالبات به حق مردم را به صورت جدی دنبال کرد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان تصریح کرد: بر همین اساس شبکه آبادان از ماهها قبل با تشکیل اتاق های اندیشه ورز و پژوهش محور اقدام به طراحی ویژه برنامه های مختلف در حوزه های پیام کرده است.

بهرام خبرداد: در این دهه هر شب برنامه زنده «سبز، سپید ،سرخ» با محوریت نقش مردم آبادان وخرمشهر در پیروزی انقلاب از سیمای مرکز آبادان پخش می شود و دیگر برنامه های سیما در حوزه زنان و خانواده ، کودک، نوجوان، صبحگاهی ، مسابقه وسرگرمی ،برنامه های مطالبه گرانه و برنامه عربی ساعه خیر با موضوع انقلاب و دهه فجر به روی آنتن خواهند رفت.

او در تشریح برنامه های صدای مرکز آبادان هم بیان کرد: برنامه صبحگاهی «طلوع فجر» و «پیام انقلاب»،برنامه های عصرگاهی «این راه روشن» و شبانگاهی «گلبانگ آزادی»، برنامه جوان «آن روزها»، برنامه «ترانه انقلاب» و ویژه برنامه ی «روز پیروزی»، حاصل تلاش همکاران رادیو آبادان در این ایام خواهند بود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان اشاره کرد: مستند های خبری «پیوند عشایر با انقلاب اسلامی»، « دستاوردها و پیشرفت های صنایع نفتی» و«جایگاه روحانیت منطقه در دوران مبارزات» ، گزارش های خبری«اولین شهدای انقلاب درآبادان»و « جوانان در بیانیه گام دوم» وگزارش مکتوب «بررسی دستاوردهای انقلاب در منطقه »نیز به عنوان ویژه های خبرگزاری صدا وسیمای مرکز آبادان برای انعکاس در شبکه های سراسری و بخش های خبری تولید می شوند.

بهرام گفت: اضافه کردن وب پیج دهه فجر، تولید مجموعه های کپشن ویدیو، موشن گرافیک، عکس نوشت، برش و تقطیع مستندها وبرنامه های مختلف با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن ، برگزاری پویش مردمی، تولید ۱۲ نماهنگ ، بازتولید تصاویر آرشیوی و بیان خاطرات کوتاه در قالب مصاحبه نیز از اقدامات معاونت فضای مجازی مرکز آبادان در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.