بیستمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و آبکاری امروز شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بیستمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و آبکاری امروز شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. علیرضا رزم حسینی همچنین از واحد‌ها و شرکت‌های تولیدی مستقر در این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

در این دوره از نمایشگاه ۷۲ شرکت و واحد تولیدی تازه‌ترین محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده اند. این نمایشگاه امروز آغاز به کار کرد و فعالیت آن تا روز چهاردهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران  ادامه دارد.

همچنین پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات لوازم و مجموعه‌های خودرو توسط وزیر و جمعی از معاونان او افتتاح شد. زمان برگزاری این نمایشگاه هم از امروز تا ۱۴ بهمن خواهد بود.

در ادامه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان مین ۱۳۹۹) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد. علیرضا رزم حسینی پس از افتتاح این نمایشگاه در بازدید از بخش‌های مختلف آن، از نزدیک با تولیدکنندگان و فعالان این حوزه گفت‌وگو کرد و در جریان مهم‌ترین ظرفیت‌ها، مسایل، دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

این نمایشگاه به مدت چهار روز، از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

رزم حسینی وزیر صمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اغلب کارخانه‌هایی که تا به امروز بازدید کردیم به صورت ۳ شیفت در حال فعالیت هستند. در زمینه خودرو ما پیشرفت‌های خوبی داشتیم و تعهدات دو خودرو ساز به خوبی در حال عملی شدن است.

او با تاکید بر افزایش تولید در حوزه خودرو و رنگ و رزین گفت: در حوزه معدن ۶۳ ماده معدنی در کشور داریم که  ۳۷ میلیارد تن منابع در آنها شناسایی شده است. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که با اکتشافات انجام شده این مقدار به ۶۰ میلیارد تن برسد.

افتتاح ۳ نمایشگاه توسط وزیر صمت

رزم حسینی با تاکید بر اهمیت انجام سرمایه گذاری‌های جدید گفت: معدن می‌تواند پا به پای نفت پیشرفت  و ارز آوری و اشتغال مناسبی ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت صمت ، خودرو ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار