رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: تیم خانه بسکتبال بانوان این شهرستان در صدر جدول لیگ دسته دوم کشور قرار گرفت.

تیم خانه بسکتبال بانوان نهاوند در صدر جدول لیگ دسته دوم کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا درویشی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: تیم خانه بسکتبال بانوان نهاوند با ۳برد در گروه (ج) این دوره از لیگ در صدر جدول قرار گرفت.

او افزود: در گروه (ج) مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور که با حضور ۴ تیم، خانه بسکتبال نهاوند، بسکتبال نامی نو اصفهان، شیل آوران گلستان، آینده سازان اراک به میزبانی شهرستان گرگان در دور رفت برگزار شد تیم خانه بسکتبال نهاوند با ۳برد خوش درخشید و در صدر گروه ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تیم خانه بسکتبال نهاوند در نخستین بازی خود با نتیجه ۸۰ بر ۴۰ تیم قدرتمند نامی نو اصفهان را شکست داد افزود: در دومین بازی با نتیجه ۸۱ بر ۴۱ تیم آینده سازان اراک را در هم کوبید و در سومین بازی خود که در برابر شیل آوران گرگان داشت با نتیجه ۶۳ بر ۲۹ به پیروزی دست یافت.

درویشی گفت: دور برگشت این مسابقات  در تاریخ ۲۳، ۲۴ و ۲۵بهمن امسال به میزبانی نهاوند در مجموعه ورزشی علیمرادیان این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: بانوان ورزشکار نهاوند در رشته‌های ورزشی رزمی، فوتسال و بسکتبال در استان و کشور دارای رتبه‌های خوبی هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.