رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از هزار برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برگزار می‌شود.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر با شعار «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» از فردا همزمان با دوازدهم بهمن سالروز ورود امام راحل به کشور، آغاز می‌شود و  تا پایان این دهه که ۲۲ بهمن است بیش از هزار برنامه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: ساعت ۹:۳۳ فردا(یکشنبه ۱۲ بهمن) همزمان با سالروز لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن، رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود و بوق کشتی‌ها به صدا در می‌آید، برنامه گلبانگ انقلاب و ادای احترام به شهدا به ویژه شهدای انقلاب، از دیگر برنامه‌های فردا است.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود:  سخنران برنامه ۱۲ بهمن در بوشهر حجت الاسلام ادیانی رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی است که این سخنرانی از طریق فضای مجازی و رسانه استانی پخش می‌شود.

جمالی گفت:برنامه‌های این مناسبت در  ۲۴ کارگروه برنامه ریزی شده است و بیشتر با استفاده از فضای مجازی اجرا خواهد شد.

او عنوان کرد: به علت شرایط کرونایی، نحوه برگزاری برنامه‌های دهه فجر با سال‌های گذشته تفاوت دارد اما سعی کردیم از شکوه برنامه‌ها کم نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.