سرپرست فرمانداری شهرستان همدان در نشست هماهنگی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌های بخش مرکزی گفت: در هر روستا باید اطلاعات کامل برنامه های انجام شده، طرح ها و اقدامات مورد نیاز برای توسعه روستا مدون و مکتوب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد علی محمدی، سرپرست فرمانداری  همدان خواستار برنامه محوری بخشداران دهیاران و شورا‌های اسلامی برای روستا‌ها شد و افزود: برای جذب اعتبارات مورد نیاز و استفاده از فرصت نمایندگان باید برنامه محور باشیم.

او با تاکید بر اولویت تکمیل کار‌های نیمه تمام اضافه کرد: ۱۱۱ طرح با ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری همدان اظهار داشت: گازرسانی به واحد‌های اقتصادی و تولیدی، بهسازی و مقاوم سازی در روستاها، توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، توسعه واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی و چند طرح در بخش راه روستایی از جمله طرح‌هایی است که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی با اشاره به لزوم هم افزایی برای تغییر وضعیت و پیشبرد امور روستا تصریح کرد: شورا‌های اسلامی روستا‌ها می‌توانند با برنامه ریزی اصولی و تصمیم سازی در تصمیم گیری مدیران برای رفع نیاز‌های روستا موثر باشند.

او در پایان از پیگیری‌های آقای حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات ملی و تامین اعتبار بسیاری از طرح‌های در دست اجرا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.