پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: به دلیل اصرار اطرافیان سرپرستی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد را قبول کردم.

بهرام مشتاقی: با تماس دبیر و اصرار اطرافیان سرپرستی لیگ را قبول کردم/ امیدوارم در قزاقستان هر ۳ سهمیه المپیک را بگیریمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گروه الف روز‌های ۱۶ و ۱۷ آذرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه‌ی ورزشی آزادی تهران برگزار شد که بهرام مشتاقی به‌عنوان سرپرست این مسابقات در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه‌ی ورزشی آزادی تهران حضور داشت.

مشتاقی درباره وضعیت برگزاری رقابت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه شاهد مسابقات نسبتاً جذابی بودیم و البته طبیعی هم بود با توجه به محدودیت‌های کرونایی کشتی گیران به لحاظ فنی در فرم خیلی مطلوبی هم نباشند، اما درمجموع همه‌چیز خوب بود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران در خصوص اینکه به‌عنوان یک فرنگی کار باسابقه چرا در رقابت‌های آزاد سرپرستی مسابقات را پذیرفته بود، گفت: نوع مسئولیتی که قبول کردم خیلی هم فرقی نمی‌کرد در رشته آزاد باشد یا فرنگی، اما باور کنید من اصلاً قصد نداشتم هیچ مسئولیتی را قبول کنم، اما خود علیرضا دبیر تماس گرفت و یک سری مسائلی را مطرح کرد و درنهایت با اصرار اطرافیان پذیرفتم در رقابت‌های لیگ سرپرست مسابقات شوم.

مشتاقی بابیان اینکه به کشتی بدهکار است تأکید کرد: قطعاً همه زندگی خود را مدیون کشتی هستم و هر چه دارم از این رشته است و برای خدمت کردن هر زمان نیاز بوده اولین نفر به خط شدم، اما اگر گفتم نمی‌خواستم مسئولیتی قبول کنم صرفاً بنا به دلایل و اعتقادت شخصی خودم بوده وگرنه که همیشه و در همه حال پیگیر موضوعات کشتی هستم و هیچ‌وقت نمی‌توانم جدا از کشتی زندگی کنم.

عضو سابق شورای فنی تیم‌های ملی درباره ۳ سهمیه باقیمانده المپیک در رشته‌فرنگی نیز اظهار داشت: بچه‌ها کار سختی خواهند داشت، اما امیدوارم بتوانند با توجه به توانایی‌هایی که دارند در مسابقات آسیایی هر سه سهمیه را کسب کنند. کار ما در اوزان ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کمی راحت‌تر از وزن ۶۷ کیلوگرم است. البته فرنگی کاران کشورمان در تمامی اوزان توان فنی و جسمی بالایی دارند و مطمئن هستم با توجه به برنامه و تدابیری که محمد بنا سرمربی تیم ملی در نظر دارد با دست‌ پُر از قزاقستان به ایران بازخواهند گشت.

طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا طی روز‌های ۲۰ تا ۲۲ فروردین در شهر آل ماتی قزاقستان برگزار می‌شود که فرنگی کاران کشورمان باید در این مسابقات برای کسب سهمیه‌های باقیمانده به میدان بروند.

کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان موفق شد در اوزان ۶۰، ۷۷ و۱۳۰ توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجری، سهمیه‌های المپیک را کسب کند. بدین ترتیب شاگردان محمد بنا باید در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم برای کسب ۳ سهمیه باقیمانده تلاش کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
آقا مشتاقی خدا حفظت کنه
شما مو سپید ها برکت ورزش هستید