آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه زن‌های استان دوش به دوش مردان در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه هستند، گفت: نمونه این همراهی نقش بی بدیلشان در پیروزی انقلاب بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار جمعی از بانوان استان ضمن بیان اینکه زن و مرد در بسیاری امور مشترک هستند، بیان داشت: این گونه نیست که زن‌ها عقب تر باشند بلکه در برخی امور حتی پیشرو محسوب می‌شوند.

او افزود: یکی از اقشاری که در پیروزی انقلاب اسلامی در همین استان سمنان نقش آفرینی کردند، زنان بودند و لذا این قشر در آفرین فجر انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل داشتند و این نقش آفرینی البته تاکنون نیز ادامه دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه زنان استان همانطور که فجر انقلاب را آفریدند در حفظ آن نیز نقش دارند، تاکید کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و این برای زن و مرد تفاوتی ندارد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه خط زنان انقلابی ما باید خط حضرت فاطمه (س) باشد، ابراز کرد: این بانوی بزرگ اسلام ملقب به صدیقه و شهیده هستند و بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه به خصوص زنان محسوب می‌شوند. امروز اگر زنان ما این بانوی بزرگ را اسوه خود قرار دهند بسیاری از گشایش‌ها در زندگی شأن رخ می‌دهد.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: امام جمعه ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.