منصوری با بیان اینکه زنان در بخش‌های مختلف جامعه، تاثیرگذاری بسزایی دارند، گفت: معتقد هستیم که توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار سمنان در دیدار جمعی از بانوان کارمند و فعال اجتماعی با نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه شاهد حمایت‌های مسئولان به خصوص ائمه جمعه از بانوان فعال در عرصه‌های مدیریتی و اجتماعی هستیم، بیان کرد: این حمایت‌ها زنان جامعه را دلگرم می‌سازد.

او با بیان اینکه بخش بزرگی از جامعه ما زنان هستند و برای توسعه می‌بایست این قشر کنار مردان با حفظ آداب و شرایط قرار گیرند، افزود: توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد از سوی دیگر شرایط امروز به شکلی پیش می‌رود که پذیرش زنان و نقش آنها در توسعه پر رنگ‌تر شده است.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: یک زن برای اینکه بتواند مؤثر و موفق باشد می‌بایست مصائب بیشتری را نسبت به مردان، تحمل کند زیرا مدیریت مسائل خانه، فرزندان و نقش‌های مختلفی را بر عهده دارد و می‌بایست وظایف خودشان را با همان حساسیتی که در قبال آن دارند، به خوبی انجام دهند.

منصوری با اشاره به اینکه بانوان دقت نظر ویژه‌ای نسبت به اجرای درست وظایف شأن دارند و حتی گاهی در محیط کار با تعارض نقش‌ها نیز روبرو می‌شوند و البته این هم ثابت شده که بانوان شاغل و موفق در محیط کار، زندگی شخصی موفقیت آمیزی نیز دارند، بیان داشت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان موفق به بهبود کیفیت کار و زندگی کمک می‌کند.

 

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.