رئیس کارگروه کودک و نوجوان البرز در آستانه دهه فجر ویژه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون و رئیس کارگروه کودک و نوجوان البرز در گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: این کارگروه با مشارکت آموزش و پرورش،  بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و  صدا و سیما و با مسوولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مدت‌ها قبل برنامه ریزی و جلسات خود را آغاز کرده و هم اکنون در آستانه ایام الله گرامی داشت دهه فجر برنامه‌های خود را اعلام می‌کند .

 مدیر کل کانون و رئیس کارگروه کودک و نوجوان البرز افزود: در آموزش و پرورش نیز علاوه بر اجرای ویژه برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزی برنامه‌های ویژه‌ای نیز در قالب برگزاری جشنواره تدریس فیلم مجازی، بارگذاری مطالب و پیام های ویژه ایام الله دهه فجر  ویژه نونهالان پیش دبستانی در کانال محتوای این برنامه،  زنگ انشا با موضوع نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در شرایط گسترش شبکه‌های مجازی اجرا خواهد شد.

 سلیمانی گفت امسال با توجه به شرایط ویژه و بیماری کرونا، عمده فعالیت‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود و حضور در این برنامه‌ها برای تمام مخاطبان و علاقه‌مندان امکان پذیرخواهد بود.

او افزود: مردم برای  آگاهی از برنامه‌ها و نحوه برگزاری آن می‌توانند به جدول اعلام برنامه‌های کارگروه مراجعه کنند.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.