هیات فوتبال فارس در ایستگاه یازدهم، ۱۷ تایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت: در هفته نهم رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم هیات فوتبال فارس در ورزشگاه ملک نیا سنندج با نتیجه سنگین ۱۷- صفر مغلوب میزبانش وچان کردستان شد.

او ادامه داد: در این بازی زهرا قنبری ۷ گل، فاطمه مخدومی ۴ گل، زهره جلالی دو گل، فاطمه قاسمی، پروین فرهادی و غزاله صالحی هر کدام یک گل را به ثمر رساندندو دیگر گل تیم میزبان را بازیکنان هیات فوتبال فارس به اشتباه وارد دروازه خود کردند.

تیم هیات فوتبال فارس با متحمل شدن نهمین شکست پیاپی خود در این رقابت‌ها و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و به نظر می‌رسد با این شرایط یکی از تیم‌های سقوط کننده به دسته پایینتر را باید دختران فوتبالیست شیرازی بحساب آورد.

تا پایان هفته نهم این مسابقات در گروه دوم تیم‌های شهرداری سیرجان، وچان کردستان با قرار گرفتن در مکان‌های اول و دوم به دور بعد صعود کردند و تیم‌های پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، سارگل بوشهر و هیات فوتبال فارس در مکان‌های سوم تا ششم قرار دارند.

هیات فوتبال فارس در هفته ۱۰ لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، جمعه ۱۷ بهمن ماه میزبان پالایش گاز ایلام خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.