نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: آمریکا بار‌ها ثابت کرده که قابل اعتماد نیست، اما باز هم عده‌ای تن به مذاکره می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، انقلابی که با چنگ و دندان به اینجا رسیده است، انقلابی که در جبهه‌های مختلف از جمله استقلال از آمریکا و حکومت‌های مسلمان نما مانند عربستان سعودی، گروه‌های تروریستی و مارکسیتی جنگیده است.

او افزود: عافیت طلب‌های داخلی به دنبال انقلاب سازش گرانه هستند، کسانی که با تحلیل‌های اشتباه فکر می‌کنند با سازش می‌توانند شاهد رشد کشور باشند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: این‌ها باور ندارند که مقاومت و پیروی از راه امام و مردم بهترین راهکار برای مقابله با مشکلات است.

او ادامه داد: برجام ثابت کرد دشمن فقط در پی امتیاز گرفتن است بدون اینکه خود پایبند به تعهداتش باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: آمریکا بار‌ها ثابت کرده که قابل اعتماد نیست، اما باز هم عده‌ای تن به مذاکره می‌دهند.

او افزود: می‌توان با در کنار هم بودن مردم و مسئولان و با جهت گیری و تصمیم درست، مشکل را حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) گفت: این بانو هدیه بزرگ خداوند بود که با سختی زیادی روبرو شد، اما هرگز از آرمان وعقیده خود دست نکشید.

او با بیان اینکه حضرت زهرا (س) به مردم درس‌های بسیاری آموخته است، افزود: این بانوی بزرگوار ثابت کرد برای اینکه اسلام زمینه ساز عدالت شود، باید مبارزه کرد و سختی کشید و زیر پرچم عدل الهی ماند و ولی فقیه را تنها نگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: این بانوی بزرگ اسلام ثابت کرد از دامن زن مرد به معراج می‌رود اگر به ارزش خود واقف باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار