عتبات عالیات شوشتر برای نوسازی مدارس روستایی دست به کار می‌شود

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شوشتر گفت: تفاهم نامه احداث ۲ مدرسه در روستا‌های محروم شقاریج علیا و نقیشیات ۲ این شهرستان با اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خوزستان منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام سلطانیان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شوشتر گفت: به منظور استمرار اجرای پویش مهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رسیدگی به مناطق محروم، تفاهم نامه ساخت ۲ مدرسه ۲ کلاسه در روستا‌های محروم شقاریج علیا و نقیشیات ۲ در بخش میان آب شمالی با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خوزستان منعقد شد.

او افزود: این ستاد با پشتیبانی مواکب اربعین حسینی و خیرین مرتبط و همچنین همکاری فرمانداری، آبفای شهرستان، بخشداری میان آب، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، قرارگاه سازندگی و خدمت رسانی حضرت ولی عصر (عج) تاکنون توانسته خدمات قابل توجهی در زمینه آبرسانی به تعدادی از روستا‌ها و همچنین نوسازی مدارس روستایی ارائه دهد.

سلطانیان بیان داشت: در حال حاضر به منظور مدرسه سازی برای روستا‌های محروم تفاهم نامه‌ای بین این ستاد و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و سازمان نوسازی مدارس استان منعقد شد و زمین‌های مورد نظر نیز از قبل با هماهنگی مسئولان مربوطه شناسایی و به سازمان نوسازی مدارس تحویل شدند و بر اساس نقشه اعلامی نوسازی مدارس مصوب، خط کشی و آماده شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.